30 Nisan 2014 Çarşamba

Mac Craving Lipstick

Ben dudağı soluk gösteren nude rujlardan pek hoşlanmıyorum. Günlük kullandığım rujlarda illa ki hafif bir pembelik, kırmızılık ya da turunculuk olmalı. Fakat bununla birlikte, çok göze batan cart pembe, kırmızı ya da bilumum tonlardaki kendini gösteren koyu renk rujlardan da hoşlanmam. Düğün, parti vs. gibi çok özel günler haricinde bu rujları pek tercih etmem. 



Mac Craving uzun zamandır renk anlamında tam aradığım rujdu. Dudaklarımın kuru ve çok çatlayan yapısından dolayı, günlük kullanımda lip balmlar en büyük destekçim. Bunun yanı sıra rujlarımı da kremsi yapıda olanlardan tercih ederim. Çizgilere dolmaması, kusurları göstermemesi ve nemlendirici özellikleri bu tip rujları çekici kılıyor. Mac Craving'in evet rengi şahane, ama amplified creme yapısına rağmen benim haddinden fazla kuru dudaklarım için yine tek başına kullanılması güç olduğundan öncesinde lip balm'ı şart koşuyor. 



Bir de şu var ki, dudaklarımın iç kısımları hafif ıslak kaldığı için bu bölge rujun rengini tutmadığından Craving'i Mac'in en sevdiğim kurtarıcı ruju olan Hug Me ile karıştırıp sürmeyi, özellikle dudak içi kısma Hug Me uygulamayı çok seviyorum. Craving yazısında da rol çalan yine Hug Me olduysa benim için gelmiş geçmiş en şahane bir ruj olmasındandır. Craving'in alt kısımı hafif çatlamış dudaklarımda duruşu da böyle.




2 yorum:

  1. Takipteyim bana da beklerim :) Begumsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güzel duruyor bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil