6 Nisan 2014 Pazar

Batiste Kuru Şampuan

Başta sevdim mi - sevmedim mi karar veremedim. Ama zamanla çok net anladım ki, hiç bana göre değil. Sephora'da geçtiğimiz ay %20 indirim hakkım varken yaptığım alışverişte tam da kasadayken fark edip heyecanlandığım ve alelacele aldığım bir ürün.


Benim çabuk yağlanan bir saç tipim var. Mutlaka günaşırı yıkamam gerekiyor. Bazen spontane gelişen programlarda (misafir geliş gidişleri olsun, dışarıda küçük çaplı gezintiler olsun vs.) bakıyorum ki saçlarım yağlanmış ve bir banyoya ihtiyaç var; aniden heyecanım sönüveriyor, isteksizleşiyorum. Uzun saçımı güçlükle kurutmaktansa (saç kurutma makinelerinden de uzak duran biri olarak) evde kalmayı yeğlediğim oluyor. İşte bu tip durumlar için ilaç olabileceğini düşündüğüm bu ürün aslına bakarsanız pek tahmin ettiğim gibi çıkmadı. Bendeki sarı olan bu kutuya mahsus mu bilmiyorum ama hani bazı deodorantlarda vardır, üzerinde pudralı diye uyarı olur, sıktınız mı bembeyaz bir iz bırakır. İşte bu da tam olarak saçta öyle bir iz bırakıyor. Ve o izden kurtulmak için sarfettiğim çaba beni benden alıyor. Ancak vaadettiği gibi saçtaki yağlı görüntüyü gerçekten de gideriyor. Ama canlı bir görünüm de katmıyor, daha çok soluk bir görüntü oluyor. Ben lise yıllarındayken yağlı saçıma bazen yıkayamayacağım durumlarda beyaz bebek pudrası sürer, sonra beyaz görünümü yok etmek için hafifçe su ile nemlendirirdim. Saçım solgun ama yağsız gözükürdü, küçük çaplı bir kurtarıcı olurdu. Bu ürün de bana o günlerdeki bebek pudrası uygulamamı hatırlattı. Çok pahalı değil. Küçük boyu da var ve onun fiyatı 13.-TL, bu büyük boyun fiyatı ise 26.-TL idi. Belki şimdi zam gelmiş, bir miktar daha artmıştır. Yine de evde acil durumlar için bulundurmalı diyorsanız tercih edilebilir. Keşke küçük boyunu alsaymışım. :(   

1 yorum:

  1. YouTube channel by jonthysell - Videodl.cc
    Video channels in videos, movies, tv, photos, and audio of YouTube channel by jonthysell. youtube channel by jonthysell. youtube channel by jonthysell. youtube channel download youtube videos by jonthysell. youtube channel

    YanıtlaSil